Poziv na dodjelu bespovratnih sredstava – “Potpora MSP-ovima za internacionalizaciju”

Ministarstvo gospodarstva objavilo je 3. lipnja 2025. godine novi Poziv na dodjelu bespovratnih sredstava pod nazivom „Potpora MSP-ovima za internacionalizaciju“ (Referentni broj: PK.1.3.10), u okviru Programa Konkurentnost i kohezija 2021.–2027.

  • Početak prijava: 1. srpnja 2025. u 11:00 sati
  • Krajnji rok: do iskorištenja sredstava, najkasnije 30. prosinca 2026. u 14:00 sati
  • Ukupan iznos sredstava: 25.000.000,00 EUR
  • Iznos potpore po projektu:
    – Minimalni iznos potpore: 6.000,00 EUR
    – Maksimalni iznos potpore: 120.000,00 EUR

  • Intenzitet financiranja po veličini poduzeća
    Veličina poduzeća Potpora male vrijednosti
    – Mikro i mala poduzeća do 75%
    – Srednja poduzeća do 60%
  • Prihvatljivi prijavitelji
    • Mikro, mali ili srednji poduzetnik.
    • Ako nema poslovni nastan u RH, mora ga registrirati najkasnije do isplate
    potpore.
    • Najmanje jedna zaposlena osoba na temelju odrađenih sati rada u zadnjoj
    dostupnoj službenoj godini prije podnošenja prijave.
    • Registriran za obavljanje djelatnosti najmanje 12 mjeseci prije prijave.
    • U trenutku podnošenja registriran za prihvatljivu djelatnost povezanu s
    projektnim aktivnostima.
    • Pozitivan EBITDA.
    • Poslovni prihodi od najmanje 50% vrijednosti projekta.
    • Nema iskazan gubitak u zadnjoj poslovnoj godini (prema DOH i P-PPI obrascima).
  • Prihvatljive aktivnosti
    • Aktivnosti moraju voditi predstavljanju poslovanja na inozemnim tržištima
    • Obvezno sudjelovanje na međunarodnim sajmovima izvan RH
    • Sajam mora imati:
    • najmanje 10% stranih izlagača/sudionika ili
    • najmanje 5% inozemnih poslovnih posjetitelja
    • Stranim se smatraju oni koji nisu iz zemlje domaćina sajma
    • Dokazivanje: putem web stranice sajma ili potvrdom organizatora
    • Moguća prijava maksimalno 4 međunarodna sajma

 

Cilj poziva je jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova kroz sudjelovanje na međunarodnim sajmovima radi predstavljanja proizvoda/usluga i ulaska na nova tržišta.