Operativni marketinški procesi
Danas je Tehnološki park Vinkovci d.o.o. održao radionicu na temu „Operativni marketinški procesi“.
Cilj radionice je prikazati poduzetnicima neke od najvažnijih marketinških aktivnosti kao što je brendiranje, marketinški plan i marketinške strategije.
Brending je proces stvaranja brenda (marke) koji uključuje sve opipljive i neopipljive elemente brenda, od njegova lansiranja, vrijednosti koje promiče, slogana i tipografije, a usmjeren je na cilj da se potrošači identificiraju s brendom, smatraju ga referentnim i uvijek imaju na umu, bilo na izravan ili na neizravan način. Brend predstavlja temeljni objekt oglašavanja i ako je njegov identitet stabilan, pomaže u strukturiranju marketinškog plana i doprinosi rezultatima poduzeća. Marketinški plan je osnovni je dokument za planiranje i pripremu svih marketinških aktivnosti, a kroz njega se definiraju ciljevi i aktivnosti koje poduzetnik planira provesti u određenom periodu.
Cilj radionice je objasniti polaznicima što je marketinški plan i što treba sadržavati te uz primjere prikazati kako izgleda definiranje komunikacijske strategije i strategije pozicioniranja kojima poduzetnik ostvaruje mnoge koristi kako bi se približio ciljanom tržištu.
Poduzetnicima je kroz radionicu i vrijeme za pitanja, uz mnoštvo primjera omogućeno dobivanje svih potrebnih informacija i pojašnjenja kako bi mogli uspješno provoditi svoje marketinške aktivnosti i približiti se ciljanom tržištu.