Inspirativne radionice za buduće poduzetnike

U proteklom periodu održane su tri informativne radionice s učenicima Ekonomske i trgovačke škole Ivana Domca Vinkovci, na poziv profesorica koje predaju izborne predmete vezane uz vježbeničku tvrtku.

Radionicama je prisustvovalo preko 60 učenika i profesora, a cilj je bio potaknuti mlade na razmišljanje o poduzetništvu, upoznati ih s poduzetničkim procesima te im pružiti korisne informacije o mogućnostima koje im stoje na raspolaganju.

Prva radionica je održana dana 11.10.2024. godine, a druga radionica je održana 23.10.2024. godine. Tema radionica je „Prednosti ulaska u poduzetništvo i Poduzetnički inkubator“.

Radionice su se bavile konkretnim prednostima i izazovima s kojima se suočavaju poduzetnici. Učenici su saznali koje sve vještine i znanja trebaju razvijati kako bi uspješno vodili vlastiti posao te su upoznati s konceptom poduzetničkog inkubatora – prostora koji nudi podršku mladim poduzetnicima kroz edukaciju, mentorstvo i infrastrukturne resurse. Kroz praktične primjere, učenici su dobili uvid u to kako inkubatori pomažu u razvoju poslovnih ideja i smanjenju rizika pri pokretanju poslovanja.

Treća radionica je održana dana 29.10.2024. godine na temu „Poduzetnik i ideja“. Radionica je usmjerena na osnovne koncepte poduzetništva, pri  čemu su učenici imali priliku naučiti što sve čini jednog uspješnog poduzetnika i kako razviti kvalitetnu poduzetničku ideju. Kroz interaktivnu diskusiju, analizirani su primjeri uspješnih poduzetničkih priča, a učenici su bili potaknuti da prepoznaju probleme u svojoj okolini i pronađu inovativna rješenja koja bi mogla prerasti u poslovne prilike.

Radionice su bile interaktivne, s nizom konkretnih primjera, pitanja i rasprava, a učenici su pokazali veliki interes za teme. Kroz ovu inicijativu, učenicima je omogućeno da steknu praktična znanja i bolje razumiju poduzetnički svijet, što će im pomoći u budućem profesionalnom razvoju.

Ovakve edukacije ključne su za poticanje poduzetničkog duha među mladima, a pozitivan odaziv učenika i profesora potvrđuje da postoji veliki interes za nastavak sličnih aktivnosti.