Radionica – Operativni marketinški procesi
Dana 20.06.2023. godine održana je radionica pod nazivom „Operativni marketinški procesi“. Radionica je održana u Podružnici Tehnološkog parka Vinkovci d.o.o. – Poduzetnički inkubator Vinkovci, a predavač na radionici je zaposlenik Tehnološkog parka, Krunoslav Josip Čačić, struč. spec. ing. sec.
Cilj i svrha ove radionice je prikazati poduzetnicima neke od najvažnijih marketinških aktivnosti kao što je brendiranje, marketinški plan i marketinške strategije.
Brending je proces stvaranja brenda (marke) koji uključuje sve opipljive i neopipljive elemente brenda, od njegova lansiranja, vrijednosti koje promiče, slogana i tipografije, a usmjeren je na cilj da se potrošači identificiraju s brendom, smatraju ga referentnim i uvijek imaju na umu, bilo na izravan ili na neizravan način. Brend predstavlja temeljni objekt oglašavanja i ako je njegov identitet stabilan, pomaže u strukturiranju marketinškog plana i doprinosi rezultatima poduzeća. Marketinški plan je osnovni je dokument za planiranje i pripremu svih marketinških aktivnosti, a kroz njega se definiraju ciljevi i aktivnosti koje poduzetnik planira provesti u određenom periodu.
Na radionici je polaznicima objašnjeno što je marketinški plan i što treba sadržavati te je uz primjere prikazano kako izgleda definiranje komunikacijske strategije i strategije pozicioniranja kojima poduzetnik ostvaruje mnoge koristi kako bi se približio ciljanom tržištu.
Radionica je održana u okviru projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG_BICRO) – Faza 2“, a u svrhu testiranja standardiziranih usluga za poduzetnika i certificiranja postupka pružanja standardiziranih usluga.
Polaznicima je kroz radionicu i vrijeme za pitanja, uz mnoštvo primjera omogućeno dobivanje svih potrebnih informacija i pojašnjenja kako bi mogli uspješno provoditi svoje marketinške aktivnosti i približiti se ciljanom tržištu.